משלוח חינם בקניה מעל 150 שקלים באתר

טיפול טבעי במיגרנות

אם את סובלת ממיגרנות תכופות או מזדמנות, אז את כבר יודעת איזה מתיש וכואב מנשוא מצב זה יכול להיותאבל לא כדאי רק לנהל את הסימפטומים כאשר הם מופיעים על ידי נטילת תרופות משככות כאבים חזקים, למה לא לנסות להגיע לשורש הבעיה ולמנוע מיגרנות במקום הראשון?

הנה כמה עצות מועילות לטיפול במיגרנות לא רק טבעיות, אלא גם המנעות משימוש בתרופות מרשם:

1) להימנע, ממשפרי טעם כימי מונוסודיום גלוטמאט במזון. מזונות מעובדים רבים מכילים תוספים כימיים כמו מונוסודיום גלוטמט (MSG), אספרטיים, חנקות, סולפיטים וטעמים "טבעיים" ומלאכותיים שיכולים לשמש כחומרים כימיים מעוררים מיגרנה. עבור אנשים רבים, חיתוך תוספים אלה מהתזונה שלהם הוא מספיק כדי להפחית באופן משמעותי את התדירות ועוצמת המיגרנות, ואולי אפילו לחסל אותם לגמרי. מאחר שאנשים רבים הופכים להיות מודעים לנוכחות של כימיקלים כאלה ברחבי אספקת מזון, לעומת זאת, חלק מיצרני מזון מעובד מנסים להסוות אותם תחת שמות שונים.

מונוסודיום גלוטמט, למשל, לעתים קרובות מוסווית עם שמות כמו "תמצית שמרים" ו "מיצוי תבלין". תוספי מזון נפוצים אחרים המכילים פוטנציאל נזק של חומצה גלוטמית החופשית כוללים Carrageenan, מלטודקסטרין, לתת שעורה, סירופ אורז חום, אבקת חלב, וחלבון צמחי מרקם (http://www.truthinlabeling.org/hiddensources.html). )

2) לאכול שפע של מזונות מלאים, מזינים וצפופים, ולהימנע מאלרגנים. אחרי שיש לך אפשרות לחתוך את כל המזונות המעובדים הפוטנציאליים, חשוב להחליפם במזונות מלאים, אורגניים שגודלו כך שהם עשירים בphytonutrients, אנזימים, נוגדי חמצון, ויטמינים ומינרלים. מזונות אלו יעזרו ליישר מחדש את המערכת הנוירולוגית שלך כדי למנוע מיגרנות גועשות, ובו זמנית להעשיר את הגוף עם החומרים מזינים שנחוצים לבריאות אופטימלית ומרווחת. 

אלרגיות למזון הם גם גורם נפוץ למיגרנות, הקפדו לשים לב למזון שאתם אוכלים ואיך הוא משפיע על הגוף שלך. אם נוצר ערפל במוח, עייפות, נפיחות, תסמונת המעי הרגיז (IBS), כאבים במפרקים ובשרירים, או גודש בסינוסים שלעתים קרובות מלווים את המיגרנות שלך, ייתכן שיש לך אלרגיה למזון. מקום טוב להתחיל בטיפול באלרגיה למזון פוטנציאלי הוא לאמץ דיאטה "חיסול", שבו אתה נמנע מ- גלוטן, מוצרי חלב מעובד, ביצים, סויה, שמרים, תירס, ואלרגנים נפוצים אחרים שונים, אחד בכל פעם כדי לראות איך אתה מרגיש בכל מקצה.

3)  אנשים רבים מודעים במידה רבה לאופן שבו רמות ההורמונים שלהם משפיעות על הבריאות הפיסית שלהם. עם מיגרנות, חוסר איזון הורמונלי תמידי יכול להיות הגורם, אבל קשה לדעת בודאות ללא בדיקת הורמון תקינה.

 ד"ר מארק היימן, MD, ממליץ לנשים בפרט לערוך בדיקת הורמון רוק , כדי לבדוק את שינויי גיל המעבר ואת נוכחות של עודף או חוסר אסטרוגן, שניהם יכולים להחריף את תסמיני המיגרנה. גם אם את חושבת שאולי יש לך חוסר איזון הורמונלי, אך לא נבדקת באופן רשמי , את עדיין יכולה לאמץ תזונה ואורח חיים המקדם איזון הורמונלי תקין. זה כולל בעיקר אכילת מזונות מלאים עם אינדקס גליקמי נמוך ותוכן נוטריינטים גבוה. זה כולל אגוזים לא קלויים, שמנים ממקורות צמחיים שתומכים בבריאות,ירקות ממשפחת המצליבים, קטניות, וקינואה.

4) קחי יותר מגנזיום. המחסור במגנזיום נפוץ בכל החברה מודרנית - וההשפעות הבריאותיות של מחסור זה יכול להיות הרה אסון, במיוחד למי שנוטים למיגרנות. זוהי הסיבה מדוע חשוב לתוסף יומי עם תוספת מגנזיום באיכות גבוהה להיות דבר שבשיגרה עבורך.

מחקר משנת 1996 שפורסם בכתב העת Cephalalgia מצא כי חולי מיגרנה שבעל פה עם תוספת 600 מיליגרם (מ"ג) של מגנזיום כל יום ראו ירידה של 42 אחוזים בתדירות מיגרנה רק לאחר שלושה חודשים (http://www.ncbi.nlm.nih. gov/pubmed/8792038). אם אתם חווים תסמינים אחרים של המחסור במגנזיום כגון עצירות, חרדה, נדודי שינה, עצבנות, התכווצויות שרירים או פרכוס, או רגישות לרעשים חזקים, אתה יכול להיות חסר במגנזיום ודרוש תוספת.

5) לשתות מים טהורים, ללא פלואוריד גבוה אלקליין,. בין כל משקאות הקפה, משקאות מוגזים, מיצים, ומשקאות בטעמים אחרים שאנשים בדרך כלל נוטים לשתות לאורך כל היום למעשה, אנחנו חייבים להעלות את צריכת כמות המים נקיים, ללא כימיקלים כדי להישאר לא מיובשים ומאוזנים מבחינת אלקטרוליטים. 

 חשוב לשתות הרבה לאורך כל היום כדי לשמור את התאים נקיים ומונעים. רק כדי להיות בטוח תמיד לשתות מים נקיים,עם בסיסיות גבוהה,  ללא פלואוריד רעיל וכימיקלים שונים אחרים נמצאים בדרך כלל במי ברז.

יש בפלואוריד בפרט נטייה לשבש ייצור הורמונים תקין, אשר כאמור הוא סיבה נפוצה למיגרנות. פלואוריד גם מדכא את תפקוד בלוטת התריס, ותופס את מקומו של יוד שהכרחי בכל הגוף, מה שמוביל לכאב כרוני, חוסר תפקוד נוירולוגי, ובעיות בריאות אחרות (http://fluoridealert.org/issues/health/

המאמר מתורגם מהאתר המדהים של מייק אדמס: http://www.naturalnews.com/039254_migraines_remedies_allergens.html# שמתבסס על המקורות מידע הבאים: http://www.huffingtonpost.com http://www.huffingtonpost.com http://health.howstuffworks.com http://www.foxnews.com http://www.gelstatmigraine.com/product-info/feverfew-ginger

בפוקה אנחנו ממליצים על מספר צמחים ותוספים שקשורים בבריאות הכללית שלנו וקשורים למאמר

ויטליס- מולטי ויטמין ממזון שלם לא מעובד, בכל צבעי הקשת , שבא בצורת אבקה וחשוב להזנה שוטפת של הגוף מבחינת מינרלים ויטמינים ונוטריינטים.

ירוקים מנקים- פורמולת ניקוי פינוי רעלים בעיקר מהכבד , מעמסת הרעלים על הגוף קטנה והרבה פחות מיגרנות נצפות.

שטאוורי פלוס- מאזן הורמונאלי לאישה, חשוב על מנת למנוע את המיגרנות כתלות בחוסר או עודף הורמוני מין

אשווגנדה פלוס- חוסר איזון הורמונאלי בגבר

פפרמינט ופיפלי- להסרת האלרגיות למזון ולהפרשות היסטמין שיכולות לגרום התפרצות מיגרנה

תה מטהר ותה מנקה, תה רילקס ותה הרמוניה - יעזרו להחזיר את הגוף לאיזון מטבולי נוגד כאב ומיגרנות

תגיות:

TOP